Užsakymas
Pagalba pateikiant užsakymą.
Dažniausiai užduodami klausimai
- Raskite norimą prekę.
- Įdėkite prekę į pirkinių krepšelį paspaudę ant pirkinių krepšelio migtuko.
- Prekių krepšelyje rasite specialius pasiūlymus, kuriuos galėsite pridėti prie savo užsakymo.
- Užpildę pirkinių krepšelį spauskite „Apmokėjimas“.
Nurodykite, savo duomenys ir kur turėtume pristatyti užsakymą. - Pasirinkite „Venipak“ pristatymo kurjerį.
- Pasirinkite pageidaujamą apmokėjimo būdą ir spustelėkite apmokėti.
- Atlikę mokėjimą Paysera mokėjimų sistemoje, grįšite į svetainę.
- Sveikiname įsigijus pirkinį!
Ar man reikalinga prekė yra sandėlyje?
Paspaudę ant norimo produkto galėsite matyti, ar prekė yra sandėlyje. Jei taip – ją galėsite pridėti į krepšelį ir tęsti atsiskaitymą.
Ar galiu pakeisti arba atšaukti savo užsakymą?
Taip, galite pakeisti arba atšaukti užsakymą, kol jis dar nebuvo išsiųstas. Susisiekite su mūsų specialistais ir pateikite prašymą dėl užsakymo keitimo arba atšaukimo.
Ką daryti, jei užsakyme trūksta prekių?
Jei Jūsų užsakyme trūksta prekių, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru. Mūsų specialistai padės kuo greičiau išspręsti problemą. Būtinai nufotografuokite užsakymą ir atsiųskite nuotraukas mums.
Kontaktai
Mūsų klientų aptarnavimas dirba darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 val